Wij vinden het belangrijk zorgvuldig om te gaan met de privacy van onze klanten en relaties. Dit privacy beleid is van toepassing op onze diensten en onze website. Door gebruik te maken van onze diensten geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Gebruik van onze diensten

Wanneer u zich aanmeldt voor onze diensten vragen we u uw persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op beveiligde servers.

Communicatie

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, bewaren wij deze berichten. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens als dat voor de desbetreffende situatie relevant is. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. Cookies Onze website maakt geen gebruik van “cookies” (tekstbestandtjes die op uw computer worden geplaatst om ons te helpen analyseren hoe gebruikers onze website gebruiken).

Doeleinden

We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van onze opdracht tenzij we hiervoor tevoren uw toestemming hebben verkregen.

Bewaartermijn

Persoonsgegevens zullen niet langer worden bewaard dan noodzakelijk. Vanuit onze beroepsregels zijn wettelijke bewaartermijnen voorgeschreven.

Derden

Uw informatie wordt niet met derden gedeeld. Wij zijn verplicht de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen

Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik en de mogelijkheden van onze website. Aanpassingen en/of veranderingen van onze website, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Keuzes voor persoonsgegevens, en nieuwsbrief

Wij bieden alle klanten de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt. Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid uw gegevens aan te passen of u af te melden. U heeft hier recht op.